مراحل تمیز کردن مبل

مبل های پارچه ای یکی از پر طرفدارترین انواع مبلمان هستند که برای جلوگیری از کاهش عمر مفید و تخریب زود هنگام باید با روش های نگهداری از مبل پارچه ای آشنا شد. با ما همراه باشید.

قرار ندادن مبل ها در معرض تابش مسقیم خورشید

مبل های پارچه ای در صورت قرارگرفتن در معرض نور مستیق خورشید دچار تغییر رنگ و فرسود زود هنگام می شود . بنابراین نباید در معرض نور مستقیم خورشید قرار داد.

گردگیری مرتب مبل ها

نگهداری از مبل پارچه ای کار ساده است. ملبمان پارچه ای بدلیل وجود حفره های زیاد به راحتی گرد و خاک روی آنها مینشیند و به مرور زمان باعث کدر و تیره شدن رنگ پارچه می شود، به همین دلیل گردگیری منظم مبل های پارچه از اهمیت بالایی برخوردار است.

دور کردن مبل ها از منابع گرمایشی

نباید مبل ها را در معرض منابع گرمایشی مانند شوفاژ، رادیاتور و غیره قرار داد زیرا گرمای زیاد باعث چروکیده شدن و فرسودگی زود هنگام مبل و پاچه آن میشود.

استفاده از کاور مبل

استفاده از کاور برای مبل ها در افزایش طول عمر مبل بسیار تاثیر گذار است و از نشستن گرد و غبار، لکه و آسیب دیدن مبل براثر ضربه جلوگیری می کند.

پاک کردن لکه ها

لکه ها را باید بلافاصه پاک کرد زیرا اگر زود پاک نکنیم به داخل بافت پارچه نفوذ کرده و ممکن است باعث ایجاد لکه ای شود که حتی با شستشو نیز پاک نشود. برای این کار باید پارچه ای نم یا اسنفج را چند ثانیه روی لکه قرار دهیم تا آن را جذب کند، نباید رو لکه بکشیم زیرا باعث پخش ش

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *