مراحل طراحی و تولید مبلمان

مراحل طراحی و تولید مبلمان باران ، به ترتیب به شرح زیر می باشد.

ساخت کلاف مبلمان
ساخت کلاف مبل

کلاف و اسکلت مبلمان به دلیل اینکه طراحی اصلی مبل می باشد، نیاز به ظرافت بسیاری دارد. از طرفی مهم ترین نکته برای استحکام مبلمان استفاده از کلاف مبل با کیفیت است. همچنین طول عمر یک مبل وابستگی مستقیم به جنس کلاف آن دارد.

رنگ کاری مبلمان
رنگ‌کاری مبلمان

رنگ مبل بسیار زیادی در زیبایی و نمای یک مبل زیبا و چشم نواز دارد. همانطور که میدانید، مبلمان جز اصلی دکوراسیون منزل است که با انتخاب رنگ مناسب ، می توانید دکوراسیون منزل خود را زیبا و تکمیل نمایید.

رویه کوبی مبلمان
رویه‌کوبی مبل

پس از انتخاب رنگ چوب مبلمان ها، رنگ رویه و پارچه مبل بسیار حائز اهمیت می باشد. به خصوص در مبلمان های راحتی که تمام نمای آنها رویه و پارچه آنهاست. ما بهترین جنس رویه را برای شما عزیزان تهیه نموده ایم.

طراحی و تولید مبلمان

طراحی مبلمان راحتی

این نوع مبلمان در قالب های دو نفره، سه نفره و یک نفره تولید می شوند. مبلمان های راحتی در ظاهر آنها بدنه چوبی دیده نمی شود. طراحی آنها شامل دسته های پهن و پایه های کوتاه است. از طرفی پارچه ای که به عنوان روکش در این مدل به کار میرود، سراسر ظاهر آن را می پوشاند. پس مهمترین عامل در ظاهر آن ، روکش و رنگ آن می باشد. از همین بابت ، در سفارش و طراحی مبلمان راحتی، باید در انتخاب طرح رویه بسیار دقت نمایید. این مدلها در مقایسه با مبلمان های دیگر از قیمت بهتری برخوردار هستند و در عین حال ابعاد کوچکتری دارند. از طرفی، در بین انواع مبلمانی که مصرف کنندگان برای منزل خود ، محیط کار و غیره تهیه می کنند، مبلمان راحتی، جزء آن دسته ای است که طرفدار بسیار زیادی دارد.

طراحی مبلمان ال

مبلمان ال در میان مصرف‌کنندگان بسیار محبوب است و شما می‌توانید در بسیاری از منازل آن‌ را ببینید. یکی از مزایای مبلمان ال، این است که در عین جاداری بسیار بالا ، فضای بسیار کمی را از اتاق شما اشغال می‌کنند. بدین دلیل است که در خانه‌های کوچک، استفاده از مبلمان ال مرسوم است. استفاده از این نوع مبلمان ، می تواند منزل شما را به یک محیط دوست‌داشتنی و مدرن تبدیل می‌کند. این مدلها اکثرا پایه های کوتاهی دارند و اصل نمای ظاهری آنها ، رویه و پارچه آنهاست. عمر مفید و استحکام آنها ، بستگی به کناف آنها دارد. به همین دلیل، در طراحی مبلمان ال ، استفاده از کناف مستحکم و رویه زیبا ، میتواند دکوراسیون شما را تکمیل و دلنشین کند.

طراحی مبل ال
طراحی مبلمان کلاسیک

طراحی مبلمان کلاسیک

مبلمان کلاسیک اثری است با اصالت و براساس سنت‌های قدیمی ساخته شده است. این مدل مبلمان را می‌توان در انواع دکوراسیون های کلاسیک و مدرن میتوان آن را استفاده نمود. در طراحی مبلمان کلاسیک، از پشتی‌ بلند، همراه با تاج‌ منبت کاری‌ شده استفاده میشود . طرح منبت شده آنها بسیار پیچیده است و نمایی از طرح های سلطنتی را نشان می‌دهد. از طرفی طرح پایه‌های کنده‌ کاری‌شده آنها بسیار ظریف است . رویه تشکچه‌ های ان دارای طرح های بسیار پیچیده است که به نمای آن ، جذابیت و زیبایی می بخشد.شما می توانید برای تعمیرات مبل در کرج و تهران با ما تماس حاصل فرمایید.

طراحی مبلمان باران

ما آنچه را که برازنده منزل و دکوراسیون شماست را طراحی میکنیم!

دریافت سفارش طراحی مبلمان
دریافت سفارش

شما میتوانید مبلمان سفارشی خود را به صورت تلفنی با ما درمیان بگذارید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.

سفارش طراحی مبلمان
طراحی سفارشی

پس از بررسی و طراحی اولیه، ما اطلاعاتی درمورد طرح نهایی مبلمان سفارشی شما ، اطلاع خواهیم داد. پس از تایید، شروع به ساخت و تولید محصول مورد نظر خواهیم نمود.

ساخت و تحویل مبلمان
ساخت و تحویل مبلمان

پس از تکمیل سفارش شما و نهایی شدن مرحله ساخت مبلمان، آن را به صورت رایگان به محل سکونت شما انتقال خواهیم داد.

دریافت مشاوره ساخت مبل
دریافت مشاوره

مجموعه باران ، آماده پاسخگویی به سوالات شما درباره طراحی و تولید مبلمان هستند. جهت دریافت مشاوره رایگان و دریافت مشاوره حضوری، کافیست با ما تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما آماده ارائه خدمات برای شما مشتریان عزیز هستند. جهت مشاهده نمونه طراحی و تولید مبل در مجموعه باران ، به گالری ما سر بزنید.