انواع رویه و پارچه مبل

مبلمان یکی از اجزای مهم دکوراسیون منزل است. از طرفی در راحتی و آسایش ساکنان نیز نقش مهمی خواهد داشت. بدین دلیل توصیه میکنیم قبل از خرید مبلمان یا تعویض پارچه آن، با انواع پارچه های مبل و تعمیر آن آشنا شوید. اگر بخواهیم به طور کلی، پارچه های مبل را دسته بندی کنیم، به دو دسته ؛ طبیعی و مصنوعی تقسیم میشوند. درصورتی که شما در آستانه تعویض پارچه مبلمان خود هستید، این مقاله را از دست ندهید.

پارچه‌ رومبلی طبیعی

پارچه های رو مبلی طبیعی دارای انواع مختلفی هستند . کتان ، ویسکوز ، ریون ، چرم طبیعی ، پشمی ، ابریشمی و پنبه ای همگی از دسته پارچه های مبلی طبیعی به شمار می روند. این رومبلی ها بسیار لطیف و نرم هستند و تقریبا در برابر تغییر رنگ مقابل آفتاب، مقاوم هستند. درکنار جنس فوق العاده ای که دارند، معایبی را نیز دارا هستند. به عنوان مثال ، مبلمان پنبه ای گرد و غبار را به سرعت به خود جذب می‌کند. اما با این تفاسیر ، همچنان برای افرادی که قصد تعویض رویه دارند، می تواند انتخاب زیبایی باشد.

پارچه مبلی مصنوعی

رومبلی های طبیعی با ایجاد حساسیت های پوستی و مقاومت پایین در برابر ساییدگی باعث میشود تا طرفدار زیادی نداشته باشند. امروزه اغلب مبل ها دارای روکش با الیاف مصنوعی هستند و تنوع بالایی دارند. پلی استر ، چرم مصنوعی ، مخمل ، ساتن ، پتینه ، جیر ، ریون، نانو ، بوگاتی ، فقط تعدادی از مدلها و جنس های رویه مبل مصنوعی می باشند. در تعمیرات مبلمان باران ، ما از ملزومات و پارچه های باکیفیت بازار استفاده می نماییم. ما با استفاده از کاتالوگ پارچه ها و بر اساس سلیقه و انتخاب شما عزیزان ، خواسته شما را براورده خواهیم نمود.

مراحل تعویض پارچه مبلمان

تعویض پارچه مبلمان باران، با توجه به مقدار آسیب یا خرابی مبلمان ، در دو مرحله صورت میگیرد. ابتدا روکش پیشین مبل را از روی مبل جدا میکنیم. سپس اتصال پارچه با کلاف مبل را جدا میکنیم. در مرحله بعدی، روکش جدید را همانند روکش قبل، به کلاف مبل می چسبانیم. این مرحله نیاز به دقت و مهارت زیادی دارد. بدین دلیل کیفیت خروجی کار ، در گرو تجربه و مهارت استادکار می باشد. ما در مجموعه باران ، خدماتمان را به بهترین نحو ارائه خواهیم نمود.