تعمیر مبل در ولنجک

تعمیر مبل، یکی از بهترین روش‌ها برای داشتن مبل‌های تمیز و سالم است. گاهی اوقات، بعضی از قسمت‌های مبل مانند روکش مبل، پایه‌های مبلمان، پشتی مبل و دسته‌های مبل خراب می‌شوند و زیبایی و راحتی مبل را کاهش می‌دهند. برای رفع این مشکلات، می‌توان برای تعمیرات آن اقدام کرد تا با هزینه پایین، ظاهر مبل تغییر کند و مشکلات مبل برطرف شود. قطعاً شما می‌دانید که هزینه تعمیر مبل بسیار پایین‌تر از هزینه خرید مبل جدید است و به همین دلیل، انجام تعمیرات مبل باعث کاهش هزینه‌ها می‌شود. در مراحل تعمیر مبل، ابتدا ایرادهای بدنه و اسکلت مبل برطرف می‌شود و سپس، نوبت به تعمیر دسته مبل و تعویض روکش مبل می‌رسد. ، بعد از تعمیرات، ظاهر مبل‌ها کاملاً تغییر می‌کند
اگر از رنگ و شکل ظاهری مبل خود خسته شده‌اید یا از زمان خرید مبلمان شما زمان زیادی می‌گذرد و پارچه مبل شما دچار فرسودگی شده است می‌توانید برای عوض کردن پارچه مبل خود با کلیک بر روی همین متن و مراجعه به سایت با مشاوران مبل باران در ارتباط باشید.
آماده سازی مبلمان برای تعویض پارچه مبل یعنی پارچه مبل قدیمی از مبل جدا شود، این کار را طوری انجام می شود که پارچه قدیمی سالم بماند زیرا برای بریدن پارچه جدید می بایست از پارچه کهنه به جای الگو استفاده شود.

فوم جدید جایگزین فوم قدیمی، در این مرحله تمام فوم ها و ابرهای قدیمی مبلمان جدا می شود. و از فوم و اسفنج های گرد، سرد، ویژه، الیاف و ویسکوز و …. به اندازه پشتی‌ها و نشیمنگاه‌ها برش داده و با پونز یا میخ به مبل متصل می کنند.
تعیین متراژ پارچه: با اندازه‌گیری پارچه مبلی قدیمی می‌توان تشخیص داد چه متراژ پارچه برای تعویض پارچه مبل احتیاج هست. سپس پارچه رومبلی جدید را به صورت پشت و رو پهن می کنند و بعد از آن پارچه مبل قدیمی را روی آن پهن و به عنوان الگو از آن استفاده می کنند و با توجه به قسمت‌هایی که در دوخت و یا توی کار می‌روند، برش می دهند.
پارچه مبل از جنس کتان: تولید پارچه‌های مبلی کتان علاوه بر کیفیت بالا در طرح‌های بسیار متنوعی انجام می‎‌شوند. این مدل به طور معمول دارای بافت شل‌تری هستند، راحت‌ روی مبلمان قرار گرفته، در نتیجه برای تعویض پارچه مبل گزینه بسیار مناسبی می باشد.
جنس مخمل: یکی از انواع پارچه مبل است و یک انتخاب مناسب برای تعویض روکش مبل خواهد بود. از طرفی هیچ گاه از مد نخواهد افتاد و جز پرطرفدارترین نوع پارچه مبل محسوب می‌شود.
جنس چرم:انتخاب رومبلی چرمی، برای تعویض پارچه مبل مزایای زیادی دارد از جمله شستشوی بسیار راحت آن، نکته‌ای که در تعویض پارچه مبل با رومبلی چرمی باید به آن توجه کرد این است که گاهی هنگام نشستن بر روی مبل‌های چرمی احساس چسبندگی و یا عرق کردن کنید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *