مبلمان یکی از نیاز های بیشتر خانواده ها می باشد. مبلمان منزل روز به روز تولیدات جدید وارد بازار مبل می شود. اکثر خانواده ها برای زیبا کردن منزل خود در انتخاب مبل به دنبال مبل سلطنتی و منبت کاری شده می باشند. باید توجه کرد که مبلمان با گذشت سالها دچار خرابی می شوند که برای تعمیر آن ها باید اقدام کرد مبل سلطنتی هم از این امر مبرا نمی باشد.

شیوه تعمیر کردن مبل سلطنتی

در صورت نیاز به تعمیر کردن مبل سلطنتی امکان تعویض آن بسیار کم می باشد. افراد کمتری معمولا توان خرید مجدد مبلمان سلطنتی را دارند. در صورت نیاز برای انجام تعمیر مبل سلطنتی مراجعه به کارگاه های تعمیرات مبلمان سلطنتی بسیار الزامی می باشد. مبلمان سلطنتی بسیار استادکارانه و با ظرافت خاصی تعمیر می شوند. نسبت به سایر مبلمان مبلمان سلطنتی با توجه به ظرافتی که دارد سیوه تعمیر این نوع مبلمان به رعایت کردن نکاتی نیاز دارد. طلاکاری و رنگ کردن دسته و پایه باید با دقت بالایی انجام شود.

نحوه تعویض روکش مبل سلطنتی

بهترین راه حل برای افرادی که توانایی خرید مبلمان سلطنتی را ندارند تعمیر مبلمان می باشد. فقط تعمیر فرسودگی یا شکستگی پایه و کلاف جزء تعمیرات مبلمان محسوب نمی شوند. در زمینه مبلمان و دکوراسیون داخلی که تا به امروز پیشرفت هایی کرده است می توان تحولی عظیم در تعمیرات مبلمان سلطنتی به وجود آورد که مورد توجه و استقبال زیاد خانواده ها می شود.

معمولا به دو حالت رویه کوبی مبلمان سلطنتی انجام می شود این دو حالت عبارتند از:

کلاف خام مبل

مبل فرسوده

با تعویض روکش مبلمان سلطنتی خود را نو کنید

پاره شدن و کهنه شدن رویه یکی از شایع ترین مشکلاتی که برای مبلمان رخ می دهد محسوب می شود. رویه مبلمان با محیط اطراف بیشترین تماس را دارد. و در عرض کثیفی بیشتر از بدنه قرار می گیرد. مبلمان سلطنتی کالای بسیار ارزانی نیست به همین دلیل مجبور می شوید برای تعویض مبلمان سلطنتی هزینه زیادی را پرداخت کنید.

موارد تاثیر گذار بر تعویض روکش مبلمان سلطنتی عبارتند از:

کیفیت جنس پارچه

نوع مبلمان

تعداد مبلمان

وضعیت فنر و فوم ها

محل تعمیر مبلمان سلطنتی

برای تعویض روکش مبل سطلنتی موارد زیر را به ترتیب انجام دهید:

با دقت پارچه قدیمی را از اسکلت مبل سلطنتی جدا کنید.

وقتتان را برای انتخاب نوع پارچه روکش مبل سطلنتی خالی کنید.

برای پارچه روکش مبل بهترین طرح و نقش را فراموش نکنید.

صبر و حوصله کافی برای دوختن روکش مبل سلطنتی داشته باشید.

با مهارت لازم روکش مبل سلطنتی را به بدنه مبل وصل کنید.

ایرادات کلی مبلمان سلطنتی عبارتند از:

کهنه و فرسوده شدن روکش آن

شکستن دسته، پایه و تاج

خراب و فشرده شدن فوم