تعمیرات مبل ال

تعمیرات مبل ال باعث ایجاد تغییراتی در دکوراسیون منزل شما و نو شدن مبلمانتان می شود. تنوع در مبل های ال باعث شده که در انواع سبک های دکوراسیون داخلی بتوان از آن ها استفاده نمود. به همین دلیل این مدل مبل ها امروزه طرفداران زیادی دارند. به دلیل اینکه هزینه خرید مبلمان جدید بیشتر ازهزینه تعمیر مبلمان است. که به همین دلیل برای مشتریان ، تعمیر مبلمانشان به صرفه تر خواهد بود. تعمیر مبل باران آماده ارائه خدمات در زمینه تعمیر و نوسازی مبلمال ال شما می باشد. به دلیل این که امروزه بیشتر ساختمان ها در متراژ کوچک و آپارتمانی ساخته می شوند، استفاده از مبلمان ال برای منازل مناسب تر خواهد بود. زیرا مبلمان ال فضای کمتری را نصبت به مبلمان دیگر اشغال می کند. همچنین راحتی بیشتری دارد و از قیمت مناسب تری برخوردار است.

مبلمان ال به صورتی طراحی شده است که برای هر سبک دکوراسیون مورد استفاده قرار می گیرد. و به دلیل این که قابلیت ست شدن و چند تکه بودن را دارد ، به راحتی می توان دکوراسیون منزل را تغییر داد. آیا تعمیرات مبل ال امکان پذیر است؟ بله می توان گفت مبلمان ال هم مانند مبلمان دیگر قابل تعمیر و رفو است. باید بدانید که فقط مبلمانی قابل تعمیر نیستند که کلاف آن ها استحکام کافی نداشته باشد. تعمیر مبل باعث کاهش هزینه در تغییر دکوراسیون می شود. امروزه کارگاه های بسیاری در این زمینه فعالیت میکنند که تعمیرات مبل باران یکی از بهترین ها در این زمینه می باشد.

مبل ال

تعمیر مبل ال به چه صورتی انجام می شود؟

تعمیرات مبل ال همچون مبلمان دیگر انجام می شود. اما به دلیل اینکه بیشتر سطح مبل با پارچه پوشیده شده است ، نیاز به رویه کوبی و تعویض پارچه مبل توسط افراد متخصص می باشد. در تعمیر مبل ال باید دقت کافی در انجام فرایند رویه کوبی شود. تا پارچه به دلیل گشیدگی زیاد (چروک شدن) یا کشیده نشدن به حد کافی (شل شدن)، باعث از بین رفتن ظاهر زیبا مبل نشود. اگر در تعمیر مبل تنها نیاز به تعویض پارچه مبل باشد این کار بسیار راحت و سریع انجام می شود. که بعد از تعویض پارچه مبل ال شما صاحب مبلمان جدید خواهید شد.

• اما گاهی تعمیر مبلمان فقط با تعویض پارچه کامل نمی شود. و در صورت نیاز باید فوم مبل ها را که دیگر کیفیت سابق خودشان را ندارند ، تعویض نمایید. دو نوع فوم سرد و گرم وجود دارد که تفاوت هایی با هم دارند. تفاوت میان این دو فوم در این مورد است که فوم سرد حالت ارتجاعی بیشتری نسبت به فوم گرم دارد و فوم های گرم قیمت مناسب تری نسبت فوم سرد دارند.

تعمیر مبل ال

هزینه مبل ال

یکی از متداول ترین سوال هایی که برای مشتریان به وجود می آید این است که هزینه تعمیر مبل ال چه مقدار است. عوامل مختلفی در تایین هزینه تعمیرات مبل ال تاثیر گذار هستند. نمیتوان هزینه ثابتی را برای آن در نظر گرفت. بخش های مختلفی برای تعمیر مبل ال مثل تعمیر بخش کلاف ، نوع پارچه و رویه مبل ، نوع آسیب دیدگی برسی می شود.

برسی نوع آسیب دیدگی مبلمان ، در صورتی که مبل با آسیب زیادی رو به رو نباشد می توان تنها محل آسیب دیده را تعمیر کرد تا نیازی به تعمیر کل مبلمان نباشد. و هزینه کمتری نیز برای تعمیر نیاز باشد. بعضی افراد علاقه مند به ایجاد تغییر در دکوراسیون منزل خود هستند. که در این صورت به تعمیر تمام قسمت های مبل پرداخته می شود.

مشاوره رایگان تعمیر مبل راحتی از طریق تماس با کارشناسان ما

تعمیر بخش کلاف

یکی از مراحل تعمیرات مبل ال که بیشترین هزینه را دربر می گیرد ، تعمیر کلاف مبل است. و قبل از تعمیر باید برسی شود که کلاف مبل استحکام کافی دارد یا خیر که در صورت نداشتن استحکام قابل تعمیر نخواهد بود. اگر استحکام کلاف مبل ضعیف باشد حتی اگر مبلمان تعمیر شود بعد از مدت کوتاهی دوباره نیازمند تعمیر خواهد بود. پس به نظر بهتر است از همان اول به فکر تعویض مبل باشید.

خدماتی که برای مبل ال انجام می شود میتوان به تعمیر رویه انواع پارچه چرم ( در صورت چرم بودن پارچه مبل ال) ، تعمیر جزئی و کلی کلاف ، تعویض تسمه بندی و فنر بندی ، تعویض فوم ، ابر واسفنج با بهترین جنس ، رنگ کاری و طلا کاری قسمت های چوبی وپایه ها اشاره نمود. اگر قصد تعمیرات مبل ال خود را دارید با تعمیرات مبل باران در تماس باشید. ما برای جلب توجه شما مشتریان گرامی تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

تعمیر بخش شکاف

نوع پارچه و رویه مبل

از دیگر مراحل تعمیر که هزینه زیادی نیز دارد میتوان به تعویض پارچه اشاره کرد. که باید هزینه تهیه پارچه نیز بر اساس طرح و جنس و کیفیت قیمت مختلفی دارد. پس هر مقداری که جنس پارچه مرغوب تر باشد باید هزینه بیشتری برای تعمیر مبل ال پرداخت شود. به دلیل این که تعمیر مبل ال نیز دارای هزینه می باشد توصیه می شود برای تعویض پارچه از جنس مرغوب استفاده شود تا دوباره نیاز به تعمیر نداشته باشد.